Máte zapnutý Adblock!

Prosím vypnite Adblock na stránke Svetkuriozit.sk a znovu ju načítajte (F5). Ďakujeme

V dnešnej dobe sme obklopení reklamou na každom kroku. Jedným z miest, kde sa reklamy stávajú súčasťou nášho každodenného života, je verejná doprava. Mnohí z nás pravidelne cestujú metrom a vidia obrovské reklamy v metre, na ktorých sú zobrazení ľudia s úsmevom, akoby cestovali spolu s nami. Ale čo keby som vám povedal, že niektorí z týchto ľudí sú skutoční a bežní ľudia, ktorí sa podobajú na postavy z reklamných bannerov? V tomto článku sa pozrieme na príbehy niekoľkých jednotlivcov, ktorí sa stali nevedomými dvojníkmi týchto reklamných postáv.

Sarah, dvojička z reklamy na kávu:
Sarah je mladá žena z New Yorku, ktorá si jedného dňa všimla obrovské reklamy v metre na stene stanice, na ktorom bola žena s pohárom kávy a širokým úsmevom. Ľudia v metri ju začali upozorňovať, že sa veľmi podobá na postavu z reklamy. Sarah sa rozhodla nájsť svoju vlastnú fotografiu, porovnať ju s reklamnou postavou a bola ohromená podobnosťou. Stala sa nechtiac celebritou medzi cestujúcimi v metri, ktorí ju teraz spoznávajú ako „reklamnú dvojičku“.

Alex, muž s výraznými očami:
Alex je mladý muž z Londýna, ktorý sa vždy výrazne odlišoval svojimi výraznými očami. Jedného dňa si všimol reklamy v metre, na ktorých bol muž s rovnako výraznými očami ako on. Jeho priatelia a rodina ho začali štvať, že je to jeho „druhá kariéra“ a že by mal zvážiť modeling. Alex si však zachoval skromnosť a obdivoval zaujímavú náhodu, že sa podobá na postavu z reklamy.

Emma, žena so štýlovými okuliarmi:
Emma je mladá žena zo Sydney, ktorá si vždy vyberá štýlové okuliare ako súčasť svojho každodenného outfitu. Jedným dňom stretla skupinu priateľov, ktorí ju nadšene upozornili na obrovský reklamný banner, na ktorom bola žena so štýlovými okuliarmi, veľmi podobnými tým, ktoré nosí Emma. Emma si to nevedela nechať ujsť a rozhodla sa preskúmať túto podobnosť. Po porovnaní svojej vlastnej fotografie s reklamnou postavou bola prekvapená, ako veľmi sa navzájom podobajú.

Emma sa stala miestnym zázrakom, keďže ľudia začali v metri rozpoznávať jej podobnosť s reklamnou postavou. Mnohí z nich sa dokonca pýtali, či je skutočne tá istá osoba, ktorá sa objavuje na obrovských banneroch. Emma si užíva túto zábavu a občas si s cestujúcimi v metri zahráva, vytvára zábavné momenty a spája sa s ľuďmi, ktorí sa zaujímajú o túto nezvyčajnú podobnosť.

Tieto príbehy sú len niekoľkými príkladmi zo sveta, kde sa bežní ľudia stávajú nevedomými dvojníkmi postáv z reklamných bannerov v metri. Je fascinujúce, ako reklamné spoločnosti vyberajú ľudí, ktorí sú podobní ich cieľovej skupine a dokážu tak vytvoriť ľahšie spojenie medzi značkou a spotrebiteľmi.

Tieto náhody nám pripomínajú, že aj keď žijeme v dobe masovej reklamy, svet je stále plný jedinečných a neopakovateľných individuálnych podôb. Každý z nás má niečo výnimočné, čo nás odlišuje od ostatných. A práve tieto neplánované stretnutia s reklamnými postavami v metri nám pripomínajú, že svet reklamy a skutočnosti sa môžu občas prekrížiť.

reklamy v metre

reklamy v metre

reklamy v metre

reklamy v metre

reklamy v metre

reklamy v metre

reklamy v metre

reklamy v metre

reklamy v metre

reklamy v metre

reklamy v metre

Zdroj: Boredpanda.com

Ako sa vám páčil tento príspevok?

Kliknite na hviezdu pre vaše hodnotenie!

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hlasov: 1

Zatiaľ žiadne hodnotenie! Buďte prvý, kto zahlasuje.

Komentáre

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest
This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :