Väčšina ľudí si myslí, že vlajky sú záležitosťou minulosti a najlepšie poslúžili pirátom niekedy v 17.storočí. Pod pojmom vlajka sa nám najčastejšie vybaví logo Európskej únie či známa slovenská trikolóra. Vlajúce logo však nemusí byť len záležitosťou verejnej správy. Vedeli ste, že môže veľmi účinne reprezentovať i vašu firmu či organizáciu? A nemusíte platiť za drahé billboardy či reklamný priestor v elektronických médiách.
1. Reklama, ktorá sa pohybuje
Vlajky majú jednu obrovskú výhodu a tou je, že vejú vo vetre. Je vedecky dokázané, že reklama, ktorá sa „hýbe“, najväčšmi priťahuje ľudský zrak a patrí k najefektívnejším. Megaboardy pri diaľnici si vodiči často nevšímajú. Reklama umiestnená na internete ľudí už otravuje a jej obsahu venujú minimálnu pozornosť. K pohybujúcemu sa typu reklamy patria aj elektronické tabule a LED reklamné panely, spája sa však s nimi vysoká počiatočná investícia. Vlajky sú výrazný outdoorový signalizátor. A pritom je to „iba“ textília zavesená na stožiari.
2. Zažiarte na konferencii alebo veľtrhu
Výroba vlajok je nápaditá a veľmi rozmanitá. Môžete si zvoliť spomedzi materiálov ako je polyesterová pletenina, hodváb, zamat či satén. Na výber je i obšitie krútenou saténovou šnúrkou či strapcami. Ideálnou ozdobou kancelárie či konferenčnej miesnosti sú stolové vlajočky. Podnikanie hotelierov a reštauratérov zasa podporia papierové gastrovlajočky. Veľmi populárnou a modernou formou prezentácie sa stali beach vlajky alebo tzv. mušie krídlo. Tento exkluzívny reklamný nosič perfektne upúta pozornosť na veľtrhu, festivale či inej akcii.
3. Zábavné vlajky
Vlajky nemusia byť len dominantou firemnej propagácie. Dnes nie je problémom dať si vyhotoviť neštandardnú vlajku podľa vlastného návrhu. Ozvláštnite týmto spôsobom oslavu narodenín vášho dieťaťa či životné jubileum starých rodičov. Ak ste športový fanúšik, zakúpte si slovenskú vlajku vo vami požadovanom rozmere a na štadióne budete neprehliadnuteľní.