Máte zapnutý Adblock!

Prosím vypnite Adblock na stránke Svetkuriozit.sk a znovu ju načítajte (F5). Ďakujeme

Niektoré firmy vrážajú milióny do dizajnovania a navrhovania dokonalého loga. Niektoré firmy sa uspokoja s niečím jednoduhším a ich logo ich nakoniec nestojí nič. A ktoré logá sú najúspešnejšie? No predsa tie najjednoduchšie.

Naozaj, napríklad firma BP (British Petrol) investovala 211 miliónov dolárov do redizajnovania. 4,6 milióna stálo len logo. Zatiaľčo napríklad Coca Cola používala rovnaké logo dlhé roky.

Tu sú ich ceny:

17ve2htekpizpjpg

Sergey Brin dizajnoval originálne logo v Gimpe. Odvtedy sa trošku zmenilo.

17ve2hvdld342jpg

Steve Jobs dal logo vytvoriť Paulovi Randovi.

17ve2hvdtiipfjpg

Dizajnér síce za toto slávne logo veľa nedostal, Carolyn Davidson však od Nike dostal akcie v hodnote $600,00.

17ve2hxcvklmnjpg

Už viackrát zmenené logo.

17ve2hzbrap19jpg

Dizajnované Simonom Oxleym v roku 2009.

 

17ve2i96z8jhgjpg

Takmer rovnaké od roku 1885.

17ve2il11ot9ajpg

Toto by som navrhol aj ja minimálne o tisícku lacnejšie.

17ve3h80p0eysjpg

Dizajnované Wolffom Ollinsom. Vyzerá aj tak ako keby Lisa Simsponová robila niečo neslušné.

Zdroj: Gizmodo.com

Ako sa vám páčil tento príspevok?

Kliknite na hviezdu pre vaše hodnotenie!

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hlasov: 0

Zatiaľ žiadne hodnotenie! Buďte prvý, kto zahlasuje.

Komentáre

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest
This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :